Tule mukaan mieskuoroon

Mieskuoroon on helppo liittyä.

Kuoro on yksi Hiiden Opiston kursseista ja kuuluu opetuksellisesti Hiidenopiston alaisuuteen. Kuoroon liitytään  Hiidenopiston kautta. Voit myös ottaa yhteyttä kuoron puheenjohtajaan, taiteelliseen johtajaan tai sihteeriin tai tulla suoraan harjoituksiin.

Hiidenopisto perii opiston kurssimaksun joka vuonna 2023 on 73,00

(seitsemänkymmentäkolme Euroa). Kuoro perii jäsenmaksun joka tänä vuonna on 7,00 (seitsemän Euroa).

Hiidenopisto vahvistaa vuosittain opiston maksun kuten myös Lohjan Miehet jäsenmaksun.

Uudet laulajat otetaan lämpimästi vastaan. Tueksi annetaan "kummi", kokenut laulajaveli, eikä laulajalta vaadita entistä kuorokokemusta, saatikka solistisia kykyjä.

Ohjelmistoista on olemassa ja tehdään tarvittaessa "stemmaäänitteitä", joista voi omatoimisesti opetella esityksiin tulevia lauluja. Kukaan ei tietenkään ole "seppä syntyessään", vaan uuden laulajan on syytä hyväksyä itselleen 1-2 vuoden sisäänajoaika. Harjoittelemme maanantaisin klo 18.00 - 20.30 Mäntynymmen  Seurakuntatalossa, osoitteessa Mäntynummentie 17, 08500 Lohja.

Mieskuoro Lohjan Miehiin voit liittyä jo tänään!

Ota yhteys:

Puheenjohtaja
Pauli Tamminen
Puhelinnumero: 040 580 8957
Sähköposti: pauli.tamminen@kolumbus.fi

Kuoron ohjelmisto koostuu perinteisistä mieskuorolauluista, kirkkolauluista ja viihteellisistä säestyksellisistä esityksistä erilaisissa kokoonpanoissa. Ohjelmistossa on myös uudempaa kuoromusiikkia.

Kvartettilauluharjoitukset kuuluvat myös kuoron ohjelmaan.

Wanhaa Wiiniä

Kuorolaisista koostuu myös Laulu- ja soitinyhtye Wanhaa Wiiniä.

Tähän kuuluu tällä hetkellä seitsemän (7) laulajaa, joista kolme (3) myös soittaa: hanuria, kitaraa ja bassokitaraa.

Laulu- ja soitinyhtyettä johtaa Sune Berghäll.

Harjoittelu tapahtuu torstaisin kello 17:00-19:30 Pentinkulman vanhainkodilla, osoitteessa: Ojamonkatu 34, 08100 Lohja.

Wanhaa Wiiniä esittää tanssimusiikkia ja esiintyy etupäässä vanhainkodeissa, syntymäpäivillä, hääpäivillä sekä mieskuoron konserteissa omalla ohjelmistolla.

Ohjelmistossa on yli kaksisataa (200) kappaletta, etupäässä tuttua suomalaisia tanssimusiikkia, laulettavia iskelmiä ja balladeja. Yleensä laulut ovat yksi äänisiä mutta tarvittaessa Sune Berghäll tekee kaikille äänialoille omat sovitukset.

Ota yhteys:

Laulu- ja soitinryhmä WW:n johtaja